הרשתות החברתיות הפכו לכלי עבודה שאי אפשר להתעלם מהם, כלים שאפשר להשתמש בהם לא רק לקידום עסקי אלא גם לקידום ופרסום של פעילות אזרחית מאורגנת. האינסטגרם הוא אחד מהם.
בסדנה שתעביר רחלי עמר־ניניו – מומחית לדיגיטל ורשתות חברתיות, ומנהלת פיתוח והדרכה בארגון OU ישראל – נעסוק בחשיבות השימוש במספר ערוצי דיגיטל בכדי לשווק את פעילות הארגון והעמותה, נכיר את ההבדלים המרכזיים בין הרשתות החברתיות, ונצלול לעומק להכרת היתרונות והכלים לשיווק נכון וטוב באינסטגרם, למרות כל שינוי האלגוריתם ב־2024.
נדבר על יצירת גאנט תוכן, על סוגי תכנים שונים, על החזון, על הבטחת המותג שלנו, מה אנחנו רוצים לפרסם ומה בפועל הצרכנים שלנו מחפשים.