סדנת סטוריטלינג ברשתות החברתיות

אמנות ה-STORYTELLING היא כלי מפתח בשיווק ועוד יותר מכך בעידן הרשתות החברתיות.

מה הקשר בין סטוריטלינג ובין ריקודים בטיקטוק, האשטג בטוויטר וקומפוזיציה נכונה באינסטוש? ואיך כל אלה קשורים לארגון שאתם עובדים בו? כמה פוסטים את צריכה להעלות ביום כדי לספר את הסיפור הנכון והאם הפעם כדאי לך להפיק וידאו או דווקא מים מגוחך להפליא? מה אתה עושה במקרה שאין לארגון מחלקת מדיה מפותחת ובעצם אתה זה שמנהל את כל הרשתות לבד?

בסדנה נענה על השאלות האלו ועוד על רבות אחרות, נרכוש כלים לשימוש נכון ומקסימלי לניהול הרשתות החברתיות של הארגון שלכם: החל מכתיבה אפקטיבית (קופי), הפקה של ויזואליה אטרקטיבית, עקרונות של בניית תכנית אסטרטגית וכתיבת גאנט תוכן. בסדנה נשלב ידע תיאורטי ועקרונות מעשיים עם תרגול בשטח וביקורת עמיתים בכיתה.

את הסדנה מובילה איריס גולביז כהניאן, מרצה לצילום ושיווק במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר. איריס היא בעלת סטודיו עצמאי ליצירת תוכן ושיווק, במסגרתו היא משמשת כיועצת ניו-מדיה חיצונית לארגונים נוספים ולשעבר מנהלת המדיה של ארגון OU ישראל ואחראית הרשתות של ארגון NGO Monitor.

מתי: לא נקבע תאריך
איפה: לא נקבע
כמה:

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות לרינה במייל: [email protected]

נגישות
‎הפורום לחברה האזרחית‎