פלטפורמת Canva

מדריך קצר זה מציג מספר תובנות לשימוש בפלטפורמת קנבה ובתוכנית שלה המיועדת לארגונים ללא כוונות רווח, ומעניקה לאנשי הארגון גישה חינמית לתכונות הפרימיום שלה.

כתיבה: נועם מדאר

מעטים הם האנשים שעוד לא מכירים את פלטפורמת Canva ומשתמשים בה לעריכת תמונות, הכנת מצגות, יצירת סרטונים ועוד שלל אופציות לעריכה. ואם אתם ארגון ללא כוונות רווח, ל-canva תוכנית מיוחדת ששווה לשמוע עליה.

מה התוכנית כוללת?

התוכנית מאפשרת גישה חופשית לכלל התמונות, הסרטונים, המוזיקה והאלמנטים הגרפיים שיש לקנבה להציע. ניתן להוריד עיצובים עם רקעים שקופים וללא סימני מים, להוסיף ערכת מותג משודרגת הכוללת לוח צבעים, גופנים ולוגואים המתאימים לארגון ואפשר גם לשתף את העיצובים והתיקיות עם שאר הצוות.

התוכנית ניתנת חינם לארגונים ללא כוונת רווח, כאשר אפשר לחבר עד 5 משתמשים למנוי, וניתן להגדיר שאנשים יתחברו מהמייל הארגוני בלבד.

איך מצטרפים?

ראשית יש לבדוק האם הארגון נחשב כארגון ללא כוונת רווח על פי קנבה ולוודא שיש חשבון קיים. לאחר מכן יש למלא את טופס הבקשה ולשלוח אותו ולהשלים את תהליך האימות. מומלץ לקרוא ולבדוק את התנאים וההגבלות של התוכנית לפני הרישום והשימוש. בתהליך הרישום תידרשו למלא את שם העובד, שם הארגון, אתר הארגון, גודל הארגון, מיקומו וסוגו. לאחר מכן תצטרכו לצרף מסמכים למעמד של ארגון ללא כוונת רווח, לרוב מסמך מספר עמותה מרשם העמותות של מדינת ישראל ותעודת רישום כמלכ”ר. האישור יגיע כשבוע לאחר ההרשמה ופתיחת התוכנית.
נגישות
‎הפורום לחברה האזרחית‎